Smile that smile

All you gotta do is smile that smile.

Det kan kvitta hur mycket livet må suga.
Put on that smile. för du mår mycket bättre då.
Le, och världen ler med dig, Gråt, och du gråter ensam.

Själv försöker jag alltid ha ett leende på läpparna.
jag är inte den som är långsint.
blir jag sur eller arg så går det oftast över rätt så snabbt.
men vissa saker kan få mig fly förbannad.
Så tro inte att jag inte har agressioner, cause god knows, i Do.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta.
är nog bara så trött så att fingrarna skriver av sig själv.
Ligger i sängen och lyssnar på Eminem.
Han är kung!
i can see through you, bitch.

And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing's gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothing's gonna stop us
Nothing's gonna stop us now

Finns här älskling, det vet du.
Älskar dig,more than words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback