Spend every goddamn day together..

Jag vet varken in eller ut nu faktiskt.
känner mig bara så nere.
hela tiden.. det är jobbigt.
just nu sitter jag hemma hos mamma.
skönt att komma hemifrån lite.
kände att jag behövde va för mig själv en stund.
man är inpå varandra hela tiden.
det är jobbigt faktiskt..
men samtidigt underbart.
det är väll så det är att vara sambo.
I don't believe Adam and Eve
Spent every goddamn day together

If you give me some room there will be room enough for two.


No you can't hop into my shower
All I ask for is one fuckin' hour

Den är klockren..
Pink - Leave me alone.


Jag vill förresten ha tillbaka mitt hår.
Långt o mörkt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är hösten gumman, den får en att tänka och känna så här!

2008-09-30 @ 22:20:54
Postat av: Jennie.K.

shhiiit va fint ditt hår e på den bilden..jag saknar med mitt lång hår som jag klippte av för en månad sen :( hoppas allt e bra annars..krraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback