Lite foton.

Tisdag idag.. brukar alltid vara glad sånna här dagar.
men icke idag.
veifan om jag stirrar upp mig över ingenting.
men JAG tycker det är obehagligt.
JAG vill inte åka dit.

Nä. fii fan! får väll glädja mig åt några roliga foton som Iza skickar till mig nu.

 
Jag och Syster Iza på någon bro någonstanns.

Man ska väll lära sig att hånskratta tidigt, eller?

Älskade kusinerna Rickard och Robert! <3

Undra varför mamma o pappa klädde oss i likadna kläder?
Glad att jag slapp toffsen på sidan iaf =)


Hela familjen. <3
Man kan nog inte missa att vi är syskon ialla fall.
så som mams o paps klädde oss ? haha =)

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Usch, tycker synd om dig som ska behöva gå dit..

Önskar jag var nere hos er nu.

Hoppas allting ordnar sig. Ta det bara lungt My (F)

2008-09-16 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback