dag 1 avklarad.

Så då var dag 1 av 5 avklarad. Och jag har inga som helst problem
med att det återstår 4 lediga dagar.

Träningen avklarad och det uppstod en del irritationer. Men det var en
bra träning. Jag känner lite upp och ner för fotbollen just nu faktiskt.
Ena dan är det skitskoj att åka o träna. Nästa är det pest.
Men det får gå.

Dag 2 av 5 kommer spenderas med lite shopping i Malmö
med Fina.
Äntligen. Vi skulle till hmm.. Caroli?

Nu blir det bedtime. Ska ha besök från E-On imorgon kl 09.
Lönt på min lediga dag? Men ja just det. Har ju inga persienner
så jag vaknar innan 7 varje morgon av att de är ljust. Så det kan ju kvitta
att dom ska komma då.

----

So, what, am I not supposed to say what I'm saying?
Are you offended with the message I'm bringin'?
Call me whatever 'cause your words don't mean a thing
Guess you ain't even a man enough to handle what I say


When a female fires back
Suddenly big talker don't know how to act
So he does what any little boy would do
Makin' up a few false rumors or two



Kommentarer
Postat av: Olinda

Har jag missat något med irretationer på träningen?Jag märkte inget speciellt igår.

2009-04-24 @ 17:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback