Money makes the world go round

Igårkväll efter mitt jobb så bestämde jag och Henrik oss för att åka
in till Lund och äta ute. Mysigt att strosa runt lite innan vi bestämde oss
för Bellmans! Det va riktigt gott när man inte ätit på hela dagen!
Men jag va tråkig nog att ta spaghetti o köttfärssås. Men gott va de! =)
Vi gick en runda till i Lund innan vi åkte hem. Tack världens bästa Henrik <3

När vi kom hem la vi oss i sängen och slocknade direkt.
Skönt att vakna upp utvilad när klockan ringde 06.15
idag är det jobb fram till 17. uhh 7-17. VARSÅGOD LILLAN!!!

A-laget har seriepremiär idag mot BK Kick. Hade gärna vatt där o kikat istället.
Eller gärna spelat också. Höhö.
Men.. Money makes the world go round.
Lycka till tjejer iaf. Hille - minst ett mål eller hur va det? ;)
Jag får vänta med seriepremiär till imorgon.

Jag har ett sånt jäkla shoppingsug just nu. Jag vill ha aaallt jag ser typ.
Jag ska hitta ett par sjuukt snygga high heels. Jag SKA!
Ge mig lööön.

Kommentarer
Postat av: mams

har inte du skor så det räcker o blir över??????????? du får nog be nån bygga en extra skogarderob! kram mams

2009-04-18 @ 10:27:49
Postat av: Helena

Mm, borde gjort det.. missade ett friläge i slutsekunderna. Det får man bara inte göra...:(

2009-04-18 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback