Nykterist till pojkvän?

När jag kom hem var Henrik inte hemma. Han va på fest.
sen hör jag någon "försöka smyga in". Men sen går han igen?
Hör ett jäkla liv i trapphuset. Så jag ringer Henrik.
Då va han nere i källaren och hämtade sprit. Hmm..
"Visst. va tyst när du kommer hem bara" sa jag.

När jag vaknade till vid 07 va han inte hemma. Ähh han kommer väll tänkte jag.
Och jo, kl 08 kommer han in och stinker som ett helt systembolag.
Jag blev förbannad. Eftersom vi skulle tvätta nu innan vi ska träffa dom andra.
Men han gick ner o la in tvätt o va duktig o hängde upp när de va klart.=D

Nu väntar jag på att tiden ska gå. Kl 12 är det 5 kamp o lite fotboll som gäller.

Blir nog en update senare. Om det hinns med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback