Planera det ena och det andra

Nu har jag planerat med Madde. Vi båda är helt uppspelta
och vill att det ska bli lördag nu. Kommer bli skoj med 5-kamp
och lite andra lekar, god mat och underbart sällskap! =D

Nu sitter jag här och har varit vaken sen 04.30. Är inte det minsta trött.
Bra My, Bra. Henrik sover som en stock här bredvid mig.
Jag slänger ett öga på kvartsfinalen Man utd - Porto.
Jag gillar inte United. så mig spelar det ingen roll att de just nu står 2-2 =)

Och nu sitter jag här och blir förbannad. Eller inte förbannad. irriterad.
Men över vad? skitsaker. Jag har börjat störa mig mer och mer på småsaker.
Sånt kan göra mig galen. Varför lägga tid på trams.

Jag tror jag har bestämt mig. Dags att börja spara. =D
Henrik säger "När ska du åka?" Vill han bli av med mig eller vad är det? haha



Kommentarer
Postat av: tilda

vilken söt bild på er :D och känner igen det där med småsaker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback