Inside it drives me crazy

I act like shit don't phase me - Inside it drives me crazy.

Det där med att leka hemmafru var ingenting för mig. Jag tröttnade
efter 4 maskiner tvätt. Hur kan 2 personer samla ihop så mycket tvätt?
Jag gav fan i tvätten och cyklade till pappa. Vinkade till grannarna i andra huset
Där va det fullt hus. Stora Påsksmällen kalla dom det. Icke nyktert där vill jag lova.

Satt i solen och snackade skit med pappa och lekte med hundarna.
Till slut blev vi (jag) hungriga. Så jag fixade korv o börd så grillade pappa.
Och lagom till det kom Marie! kul att se henne igen. =)
Sen fick jag va skickebud o cykla till farfar o hämta vin.

Sen tog jag mig i kragen och va ute o gick i cirkus en timme med Hecce.
Skönt. Och nu kom Älskling precis innanför dörren. Kan inte bli bättre.
So long så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback