Operation aktivera pappa!!

Jag va duktig o va ute o gick cirkus 1 timme idag med tjockis Arslet.
(hunden då, även om man kan tro jag menar min egen rumpa)
Jag sa till Lillan häromdan att jag inte orkade dra i kopplet på hundarna.
Rätt bra metod för att få upp tempot faktiskt. Haha.
Vet inte hur bra hundinvolverade tycker detta är. Men tempot får man upp iaf!
Vi gick en rejäl runda. Men Aagje verkade inte ens trött när vi kom hem igen.

Borde dra med mig pappa på en sån rejäl runda. Eller hur, Pappa?
Du behöver komma utanför trädgården!! Vad säger ni kära syskon?
Är ni med? Operation aktivera pappa!!
Sen att pappa är envis som en åsna är en annan femma.

Bilden snodde jag från Marie

Nu har jag baara sisådär 3 timmar kvar. Ska stanna kvar och skrubba golv
efter stängning. Hur skoj som helst. Jag klagar inte. pfft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback