Helgen.

Lördagens bravader. Jisses säger jag bara.
Förfest på Raggegränd med mat. Himla trevligt.
Vi begav oss till Törringelund och sen är det svart för min del.
Kommer ihåg att jag tappade en sko. (!?) men jag hittade den igen.
Blev en jäkla massa dricka. Hela kontot är borta. Hur lyckas man, My Rosén?
Blev några svängar om på dansgolvet. Kasedans. Inget lyckat när man
är sådär extra rund om fötterna. Men skoj va det!

Söndagen behöver jag inte säga något om. Kiss kass värdelöst mådde jag.
Mådde inte ok förrän på kvällen efter en fettig pizza.
Och det kan väll bara betyda att kvällen har varit lyckad?

  

  



Idag har dock jag och Henrik varit ute och sprungit och cyklat.
Det va riktigt segt att springa imorse.

Snart är det träningsdags igen. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder :)

tur du hitta din sko :P

Puss Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback