The weakest part

Okej.. Jag borde vara sjukt trött nu.
Eller, jag erkänner jag är trött. Men jag vill bara inte
gå och lägga mig..
för jag känner på mig att natten kommer vara
jobbig. Och kan jag inte somna så ligger jag bara och tänker
och vill ringa H och gråta. MEN. Jag tänker inte göra det.

Han lär läsa detta någongång och inse hur sjukt svag jag är ändå.
Fast det vet han nog redan.
Men jag vill vara stark. Jag vill vara en sån där Stålkvinna som bara
kan hålla inne sina känslor utan att bli galen av det.
En kvinna med ett hjärta hårt som sten.

Men. Jag är mer en Kuddkvinna. Mjuk som en kudde.
Mitt hjärta är blottat och sårat.
Våga för att vinna? Men när ska man vinna egentligen?
Vinna för längre än 2 år.

Så. Nu har jag öppnat mig totalt ännu en gång. Så att
hela världen kan läsa om hur svag jag är.

Alla korten på bordet.

You really knew right from the start how to work your way into my heart
And then you pulled the trigger, you shot me around the weakest part
You're a disgrace to the human race with your pretty face


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Skulle inte alls kalla dig svag, männsklig. Och enligt mig är man stark om man KAN och vågar visa sina känslor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback