Veberöds-Profil?

När man alltid har följt sitt hjärta och sturntat i vad hjärnan säger..
ska man då helt plötsligt INTE lyssna på sitt hjärta?
Nu när hjärna och hjärta för en gångs skull är överrens
så känns det extra svårt att lämna allt.

Jag tackar Erika, Thomas, EmmaK och Micke för festen igår.
Himla trevligt att dansa loss och äta o dricka gott.
Mina änglar va där och som vanligt får de mig på bra humör.

Fick även en fråga..
"ser du dig själv som en veberöds-profil?
Jag menar, du har spelat fotboll i Veberöd,
Du jobbar på Hydro och du skriver blogg"
hahaha. där höllt jag på att ramla av cykeln!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv gumman! Utan er hade festen inte varit det den blev :) Hoppas allt är bättre nu sen olyckan.. Ta hand om dig vännen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback