a ehh.. hmm Rondell?

Jag är världssämst på att förklara vägen för folk.
Och när det kommer någon som frågar om vägen på engelska
då får jag panik. Sämst på att förklara vägen. Sämst på engelska.
Bra kombination? Nix.

Kom in en snubbe som skulle till Ystad.
"shit, jag hittar ju inte till ystad" tänkte jag.
Fick tänka efter en stund. men sen kom jag ju på att man ska till Sjöbo först.
"ehhm. you drive to the left in the.. ehh.. hmm.. rondell out here
And then you come to a ehh.. T-crossing there you take right.
then you comes to another.. rondell. and you take right. then there is a .. hmm. skylt
where it stands Ystad and so you just follow those skylts"

BRA MY!!! Hade nog fan behövt en Engelsk kurs också.
Fick faktiskt VG i Eng A o G+ i Eng B. märks nu? nepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback