I´m not pop - I´m hiphop

Älskling ringde mig nyss. Vi får nyckeln ikväll.
Och jag ska jobba.. Ball? nä inte direkt.
Jag har börjat packa ner sånt jag inte använder.
Änsålänge har jag fått ihop 4 lådor.. kläder, skor, väskor.
2½ till skor.. rätt skoj när man rensar ut. "Oj, detta hade jag glömt"

haha blogg-paus? Det trodde ni allt va..
Mig slipper ni inte så lätt. Har negerdunk på högsta volym just nu.
Får passa på när Henrik inte är hemma. =)

Världens bästa negerdunkslåt just nu är..
http://se.youtube.com/watch?v=iy945z_cfAU
Vet att Fina håller med mig! =)

All for now.

Kommentarer
Postat av: Ola S

Det var allt en hiskeligt kass "låt", eller kasst läte. Men den blev lite kul eftersom jag läste titeln fel och fick det till monkey in the bank..

på tal om kass på engelska

2009-02-03 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback