fredag!

Igår var det smidighetsträning i Dalby med laget igen.=)
Dom träningarna är riktigt jobbiga, men samtidigt roliga. =)
Känns alltid. Alltid känns det i kroppen dagen efter att man varit där.
Är det inte låren så är det ryggen, magen eller armarna.
Idag är det mest magen och armarna för min del.

Nu idag har jag hunnit med att vara på 1-års kalas. Världens finaste William blev 1 år.
Jisses vad tiden går. =) Efter det var det bara hem o byta om upp i nya lägenheten.
Har slipat hela dagen. FIIIFAAAN! det är sånt som My Rosén aldrig ska göra igen!
får damm upp i näsan så man nyser nonstop.

Nu står jag på jobb.. suck. Hade hellre varit och firat Glenn som fyller år!
slutar 24. men lär inte va hemma förrän vid 1.. upp kl 7 o jobba i lägenheten imorgon!
Hoppas jag hinner träna.. Har ruskigt mycket o göra =/

Aja.. so long. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback