Lägenhet, träning och ladies.

Ännu en dag i lägenheten. Men nu börjar jag inse att vi faktiskt ska flytta dit.
Nästa fredag är det planerat. Jisses. tur både jag och Henrik är lediga idag och imorgon.
Imorgon ska vi iväg o hämta grejer som vi beställt, och välja fler färger.
Lasse har lagt golv idag. så det ena rummet är så gott som klart, bara lister som fattas.

Nu laddar jag för träningen med laget. Smidighet på schemat.
Jag förstår inte varför dom kallar det smidighet. Det är bara ren styrketräning egentligen.
Men det är roligt i alla fall! =)

För övrigt så är jag världens sämsta på att höra av mig till tjejerna.
MEN Ladies.. jag saknar er. Det blir bättre om en vecka när lägenheten är klar.
Och jaa Fina och Pungen, ni ska få träffa lilla Filip snart! så fort det finns tid =)

  
  

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback