You're Everything I Need And More

Cupen över. Vann första mot Önnestad med 3-1. Vinst i andra mot Klågerup 4-1.
Sen stod det mellan oss och Ovesholm. Bara 1.an som gick vidare.
Vi går vidare på vinst och oavgjort. De gör först 1-0, vi kvitterar 1-1.
kämpar på så in i bomben. Sen när de är 20 sek kvar så får dom in ett skitmål.
Sånt blir man så jäkla knäckt av!

Nu sitter jag hemma och är på dåligt humör. Dels för cupen.
Och sen är Henkis inte hemma. Trodde man skulle få ha en mysig hemmakväll med honom.
Men ICKE! han är o käkar med några kompisar.
Han sa att dom skulle komma hit o kolla film sen. Hoppas dom inte kommer.
Känns som om vårt hem är en jäkla fritidsgård ibland.

Klockan ringer 06.30 imorgon. Jag. Vill. Inte!!
jobb 7-15 Om jag inte hittar nån som kan komma kl 13.
För jag vill träna!

We´ll se about that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback