Avkräkning

Nu har jag en del tankar som jag måste få ur mig.

Ett. Varför i helvete utbildar man sig till målare? Finns nog inget tråkigare, jo möjligtvis att riva ner tapet.
Jag menar. Man blir skitig, färg exakt överallt, man får nackspärr o ont i armarna. Man luktar bara lacknafta efteråt.
eftersom färgen sitter som ingjuten i skinnet. O att måla element sk vi inte snacka om. Där brister tålamodet rätt så snabbt. Nä. fyfan. nästa gång kommer jag anlita någon till o göra skitjobbet.
Kosta vad det kosta vill.

Två. Nu är jag så irriterad över målning att jag glömt vad nummer två är..Jo, just det. Hallå Bloggtorkan. Inte en jävel som bloggar. Jag saknar Päran o Pluttens bloggande. COME ON people. Jensa är rätt så ok på det måste jag säga. Men bara ibland.

Tre. Jag hatar tisdagar. Kl 04.15 vet jag inte ens var jag har gumpen. (ja, förmodligen i sängen)
Men ändå. 04.15. inte mänskligt. Oså kommer man hem efter 14. lägger sig på soffan sen är de kört.
O så ska man träna på kvällen. Hur sugen är man på det efter sovit på soffan? Inte alls.

Nä, nu ska jag packa väskan till vattengympan. Jag kommer dö.
Men de är skönt efteråt =)

Och inte nog med detta. Så missar jag Champions matchen ikväll!!
Har man tur så hinner man väll se sista kvarten. Och hur kul är det?
Och det hjälper inte med att alla trycker upp i huvudet på en att dom ska se fotboll.
Nä, fuckers. Jävla skitmatch. säkert inget o se. (försöker intala mig det)
Ja, jag har lärt mig att se fotboll på TV sen jag blev tillsammans med Henrik! =)
Lever mig inte in i det riktigt lika mycket som han dock.

Kommentarer
Postat av: Emma K

jag håller med, målning är mest skit, men riva tapet är värre. Dock målade jag aldrig mina element, jag såg bara tålamodet försvinna :)Gamla element, med gropar överallt, nää, fii fan!!! Hoppas er våning blir fin!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback