Fiifan för kyla.

Är det något jag hatar - så är det K. Y. L. A!!
Kyla.. FIFAN säger jag. jag förstår icke hur människor i norrland står ut med detta.
och nu är det ju "bara" 7- grader!!!

Henrik lyckades nääästan övertala mig hur mysigt det va med skidresa.
Men när vi va ute o gick o jag kände hur mina lår domnade bort..
Och hur fingrarna blev till stela klumpar.
Nä, denne svensken ska dock inte åka på någon jävla skidresa.
Marie försöker övertala pappa också. Men hon lyckas inte så värst bra.
Men Åk ni till kyla o snö. så åker jag och Papsen till Egypten.

Nej, tacka vet jag sisådär 30 grader varmt och en paraplydrink i handen
för DET är livet!
Och försök inte inbilla mig något annat!

Mvh
Soldyrkaren Myssel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback