måndag

Gårkvällen spenderades som sagt med film.
Vi (Jag, Henkis, Pungen, Robbo o Eric) såg Offside.
Jag fattar inte att killarna tycker den är så jäkla rolig.
Visst man kanske småskrattar lite..
Men när dom sitter o spolar tillbaka till "fucking skates" hela tiden.
där har nog gränsen gått för längesen för min del.


Idag vaknade jag vid 10 tiden av ett jäkla buller.
muttrade lite o satte igång tvn.. Top Model -ö oh yes.
Sen när jag orkat mig upp fixade jag med tvätt o disk.
sen va det dags för My-tid.

nu sitter jag hos mamma o längtar efter mat (inte ofta)
men idag bjuds det på kyddabullar. mmmuums

ikväll är det teori/möte med Hardeberga.
Men först ska jag försöka förstå mig på den där fucking matten.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback