NYSTART!!

HAHAHA herregud vilka foton.
Ni kommer få se några foton från en tid man helst vill glömma.
(när det fångas på foto iallafall)
Tiden i sig var det väll inget fel på.

Hinner inte scanna in dom just nu.
Maybe efter jobbet sen.

Idag är det en nystart för mig.
Börjar Matte B kursen idag. Detta klarar vi Plutten!
Men lite nervös är man.. Nu jäklar ska hjärnan få arbeta.

Jag och Henrik satt o pratade innan.
Jag suckade "varför kan man inte ha den kroppen man hade när man va 17-18?"
Han höll med. Men vi var båda överrens om att vi inte saknade något mer.
Bara kropparna. haha. Är man sjuk i huvudet då?

Det SKA bli ändring. I promise. Myself.

Nej nu ska jag fixa mig lite sen iväg till Lund o möta upp Natti!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback