Min lediga dag

Det regnar på min lediga dag och jag har nog feber.
Livet är perfekt. Helt underbart.(?)

Igårkväll när Henrik kom hem från träningen
så hade jag en liten överraskning till honom.
Hade tänt massa ljus och dukat upp fint.
Lagat mat också. Pasta med kyckling i tomat & örtsås.
Det var uppskattat av en sambo som jobbat hela dagen
och varit hemma 20 min innan träningen.=)

Vi har snart 2 år tillsammans och jag frågade hur vi skulle fira det.
Så säger han "du behöver inte oroa dig, jag har redan planerat"
och att jag skulle ta ledigt fre-sön. Han har en överraskning till mig.=)

Nu ska jag vila. Vill träna ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte åkt på svininfluensan... De fanns ju på cypern...

2009-07-23 @ 11:59:52
Postat av: Erika

=) Fint inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback