Jag vill ha semester.

Måndag igen och jag har jobbat för ovanlighetens skull.
Kommer vara helt död efter denna veckan ju.
Jobbar mån, tis, on 6-12/14. Ledig tors.
Jobbar 12-18 fre och 7-15 lör o sön. Hejdå livet.

Helt sjukt. För en vecka sedan låg man fortf vid poolen.

Nu när man varit hemma knappt en vecka så saknar jag värme,
semester, sol, bad och att få njuta av Henrik varje dag.

Jag ska snart ut o gå en lång runda. Ska hem till pappa och stjäla
lite fina blommor att ha på borden här hemma. Älskar blommor.
Men tyvärr kan jag inte hålla vissa vid liv särskillt länge.

   
Några bildern från lördagens bravader. Resten på face som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Hihihi jag kan inte heller hålla vissa blommor vid liv:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback