El Capitano.

Jag överlevde en kväll i mina new shoes igår.
Men hur jag inte kan överleva 90 minuter i mina 2 år gamla, sunkiga
fotbollsskor är ett mysterium. Aja. Det blev en härlig vinst idag med 3-0.
Jag blev utsedd till lagkapten matchen till ära. Gud, hjälp mig tänkte jag då.
men det gick nog bra. Tror jag? haha.
Mittback fram tills Lilla Lottie blev skadad. Sen ut på högerback.
Det är en helomvändning haha. Men det gick nog bra det med.

När jag ko mhem från matchen var det till o sätta igång med tvätten.
Inte direkt det man vill göra med feta blåsor på tårna.

Nu ska jag snart äta med Lillan. Gott gott.

Imorgon ska jag äääntligen bli ompysslad i håret av bästa Jossie!
Det är efterlängtat!

Och imorgon är det exakt 3 veckor tills vi sätter oss på planet mot Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback