My Rosén i ett nötskal

Detta är verkligen jag i ett nötskal.
Jag hoppade i mina jeans innan jobb men kände att detta skulle bli för varmt.
Så jag vek upp jeansen några varv så dom slutade under knäna.
Det va lite jobbigt att få på dom igen. Och 15 min innan jag ska cykla iväg
så känner jag hur det börjar spänna mer och mer i vaderna.
Jaja, får väll byta jeans då.. Men tjii fick jag när jag skulle få av dessa.
Jag slet o drog och försökte lirka dom över vaderna. mitt ena ben började bli blått
och jag fick panik. Fram med saxen o klippa itu jeansen.

Vad fan hände där lixom? Jag har ju inte ens pappas gener när det gäller vader.

Aja.. bye bye favojeansen. Får väll göra shorts av dom eller något.

Kommentarer
Postat av: Fina

hahah men myy :P kan se det framför mig. haha =)

2009-06-27 @ 11:27:11
Postat av: Annellisaa

Hihihi jaaaa kläder kan vara jobbiga ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback