Vem Kan Man Lita På?

För tillfället har jag en del tankar om vem man kan lita på.
Jag är ju, dum som jag är, väldigt godtrogen.
Vill så gärna tro gott om allt och alla.
Men nu med åren,okej, nu lät det som om jag vore 100 ggr äldre än vad jag är.
Men på de senaste åren har jag nog lärt mig lite av mina misstag i alla fall.
Att inte tro på allt folk säger. Och framförallt lyssna på hjärnan istället för att
lyssna på hjärtat i de flesta situationer. Nu är det inte alltid rätt
att lyssna på hjärnan. Man ska bara lära sig i vilka situationer
man ska lyssna på vad.

Det finns personer i min omgivning som säger en massa saker.
Och sen får jag höra på annat håll att det är på ett helt annat sätt.
Jag vet inte vad jag ska tro längre. Vem jag ska lita på?

Det rycks, och det slits och det skriks i mitt öra..


Kommentarer
Postat av: sara

Du vännen...fundera inte så mycket...!! Då får svara på allt sedan ändå!! =) Och du....kan vi boka en vin kväll med bad?? =)

2009-06-18 @ 01:41:25
Postat av: iza

du ska hitta en bra kombination av hjärta och hjärna att lyssna på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback