Måndag!

Henrik spelade match igår och självklart va jag, Lena och Lasse
där och kollade. Ingen höjdarmatch direkt men det är så roligt
att se Henrik spela fotboll igen.



Efter fotbollen va vi några st som gick o käka på puben.
Sen blev det filmtittande med Henrik, Frida, Kev, Benga och Ingesson.
Jag och Frida va "sååå ute" för att vi inte sett någon jäkla
"skogsturk". Det va knapt roligt när vi fick se den haha.
Filmen vi såg va ngn krigsfilm.

När Henrik och jag kom hem såg vi en film till. "Taken". Sjukt bra film.

Nu ska jag, Henrik, Lillan och Lillebror lira lite fotboll. Roligt!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: pappa

tänk på linus knä!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-22 @ 13:41:26
Postat av: Keeejvin!

Va filmen bra ?

2009-06-22 @ 17:17:44
Postat av: tilda

ja taken är riktigt bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback