Fucking tisdag

Just another fucking tisdag. Jag hatar tisdagar så mycket att jag skulle kunna
kasta mobilen i väggen när den ringer 04.15.
 Eller i alla fall fram till 14 hatar jag dem. Sen kommer jag ju hem.
Och då älskar jag tisdagar. längre fram i vår kommer jag älska tisdagar ännu mer.
För då är det träning på kvällen. Gutt.

Jag har ont i mitt öga. va helt svullen imorse. Lurar det en ögoninflammation så tror jag
att jag dör. Det är det värsta jag vet. Funderade på att skita i mascaran imorse.
Men sen kom jag på hur jag ser ut utan. Vill inte skrämma de stackars kunderna.

Och snart kommer praktikanterna. Vad ska jag hitta på för elakt till dom idag?
Muahaha.

Hoppas Henkis har hunnit tvätta undan allt när jag kommer hem. Då hade jag
älskat denna dagen redan nu!

Så Länge.


Kommentarer
Postat av: S

Ah, drop the mascara babe!

Jag kör utan var dag, förrutom då man ska festa till det lite och då det är roligt att leka med sminket. Annars kan jag bara säga att det är looovely.

Finns inget finare än naturligt, so drop the mascara! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback