Its a long road when you face the world alone

Jovisst tränade jag igår. Pratade med vår tränare på dagen.
"jag är förkyld så jag kör inte för fullt ikväll"
Och vad gör man? Jo, kör för fullt. Det enda rätta fick jag som svar av Henrik.

Och helt ärligt så mår jag inte sämre idag! Det går kanske att träna bort det?
Träningen igår va rolig precis som dom andra. Uppv med ringen, passningsövning,
spel på liten plan. och spel på halvplan. mycket spel och det är skoj!
Dessvärre är matchen inställd på söndag. Jag som va taggad redan!

Idag jobbar jag 05-09. Jag är nog världens snällaste arbetskamrat.
Världens morgontröttaste oså ställer jag upp på detta?

Här har ni en som kommer krypa ner i sängen igen när hon kommer hem.
Tråkigt att inte Henkis är hemma bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback