Rädiskocka? Rädselklocka?

Allt kretsar just nu runt lägenhet, jobb och träning.
Träningsläger till helgen. Ska bli sjukt skoj. Ligga på en knarrig luftmadrass
med Lillan. Träna, spela match och ha teori och umgås med laget. Kanon!
Och det ryktas vin på lördagkväll. Och fint väder. ännu mer kanon!

Kom in en kund och frågade:
Kund - "har du en rädiskocka?"
Jag - ursäkta?
Kund- Har du en rädselklocka?
Jag - hehe, va.. (Den där minen jag har när jag inte fattar)
Kund - HAR DU EN RÄTTVIS KLOCKA!?
Jag - Jaså, Ja, 19.08.

haha inte bara synen som är dålig här, hörapparat vid 21 års ålder?


Ge mig detta. Brunbränd, ljust hår, varm sommarnatt, en kall smirre.
då är livet som bäst.


Kommentarer
Postat av: iza

kanske ska kolla din hörsel också! finns något som heter revaxör annars! :p

2009-03-18 @ 20:34:25
Postat av: Fina

Hahah, jag älskar denna bilden =)

2009-03-19 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback