And like a ghost - i´ll be gone

I gotta be strong and leave you behind
No need to worry about everything that i´ve done
Live every second like it was my last one.

Just nu är jag bara så.. öhh trött på det mesta.
Jobbet, ingen ordning i lägenheten, fotbollen. ja, det mesta
Och som grädde på moset så har jag så jäkla ont i halsen.
Kan knappt svälja. Och det är sjukt för jag har ju inga mandlar.
Sen kan man ju inte sluta klaga helt plötsligt, nä vi fortsätter med
det grådassiga, ruggiga, otroligt trista o tråkiga skitvädret idag.
Hallå, ge mig sol, sol och mera sol.
Solsemester? Jaaa tack. Övertala Henkis? Good Luck.
Någon annan som är up for that? Sabina? Tina? Någon?


Ohh jag hade behövt ta ut mina aggressioner på någon.
Oftast är det Henrik som får för allt jag går och samlar på mig.
Ett under att han står ut med mig.
Kanske ska hänga med Päran o Natti mfl på boxning?
En riktig hatmatch i fotboll hade inte varit fel heller.
Får väll nöja mig med att åka o kolla på Lillan o Lillkusin och resten i laget som spelar ikväll.
Dom möter Jaqqes lag. Blir förhoppningsvis en bra match.
Ska bara övertala kära pappa att han ska med.
(blink blink sådär med ögonen som Jimmy säger att jag gör när jag vill ha något) 
Så följer Iza o Filip med också!

Nä, nu är det cirkus 1 timme kvar tills jag får gå hem igen.
4 timmars jobb är lagom en söndag morgon.


Kommentarer
Postat av: iza

nej du det blir ingen fotboll för oss, jag har skit ont i halsen och filip är förkyld också, han rosslar och snörvlar i allmänhet!

Postat av: S

När åker vi?

2009-03-13 @ 13:19:47
URL: http://fuckingloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback