Detta kom lägligt!

"det känns som nu när jag är så långt borta
så är vi inte alls lika nära"
hahahaha
Det kan bara var Fina!!

Efter ett samtal över msn med en väldigt onykter Fina så är jag mer än nöjd med
denna kvällen. Först spenderades kvällen hos Päran med henne och Plutten.
Grillade och snackade skit och massa goda skratt. Vi blev även spådda.
Det behöver vi inte gå in på mer. haha
Sen kom Erika och Thomas också. Vi spelade neger och president.
Jag blev presse hela tiden.. Det ni!
Denna kvällen kunde inte komma mer lägligt!

Nu ska jag däremot skalla kudden rejält.
packa väskan inför matchen imorgon också?
Njäää det får vänta.


Kommentarer
Postat av: Fina

hahah, vilken oturskväll jag hade.

2009-05-31 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback