Min värld..

Vad gör man när hela ens värld rasar samman?
Vad gör man när man trodde man hade hela sin framtid uppdukad?
Och allt faller isär framför en. I tusen bitar. Tusen. Hundratusen.

Efter två sömnlösa nätter är jag helt slut. Min hjärna eller kropp orkar ingenting.
Men ändå utsätter jag mig för monsterpromenader i ett desperat hopp
att få någon ordning på min tillvaro. Utan lyckat resultat.

Utan mat fungerar man inte - det har mina kära föräldrar sagt.
Och just därför tvingade jag i mig lite mat nu innan träning.
Det är väll också det enda vettiga jag ätit på snart 3 dagar.
Förlåt, Mamma. Jag borde veta bättre, jag vet.

En vän till mig sa att han va orolig för mig. Pga mina blogginlägg.
Med all rätt. Jag mår inte bra. Inte alls.
Inte konstigt när hela min värld har rasat.
Nåja. inte hela. men just nu känns det så.
Jag sitter och stirrar blindt och fingrarna skriver av sig själv ungefär.

Och nu ska jag orka träna. Tappat lusten till allt.
Jag vill bara packa min väska och dra långt härifrån.

Kommentarer
Postat av: Fina

Vad har hänt stumpan? om du ska packa väskan och dra ngnstans så vet du vart ;)

2009-05-07 @ 18:40:06
Postat av: tilda

jag tycker om att se dig på träningarna iallafall :) <3

Postat av: Anonym

men lillan, hur är det? du vet att du kan komma till oss när som helst, mitt i natten om det ska vara så! Du har ställt upp så mycket för mig, låt mig ställa upp för dig ibland! puss å kram från Iza och fillefis!

2009-05-07 @ 21:44:42
Postat av: Moster L

Hej gumman!

Du får gärna komma upp till mig o andas lite smålandsdoft. Det kan/brukar hjälpa! Det är bara slå en pling. Kramar moster.

2009-05-07 @ 22:05:17
Postat av: Moster L

Hej gumman!

Du vet att du får komma upp o andas lite smålandsdoft. Det kan/brukar hjälpa.

Det är bara att slå en pling.

Kram Lotta

2009-05-07 @ 22:09:27
Postat av: S

När var hur, vi åker imorgon mysan!

2009-05-07 @ 23:18:45
URL: http://fuckingloveit.blogg.se/
Postat av: Marre

Vad har hänt gumman? Tänker på dig!!!! Puss!!

2009-05-08 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback