Lediga Torsdag!

Idag är jag ledig som vanligt. Skönt!
Vi har tvättdag idag och medans vår sega maskin tvättade
Så begav jag, Henrik och Eric oss ut på en långrunda.
Och vi gick o gick o gick. Hamnade till slut i Humlamaden.
Vi va ute i 1½ timme. Ont i knäna hade jag när vi kom hem.
Då stack vi ner och handlade och gjorde sen kycklingsallad. Mums!

Nu sitter jag hos Iza och Filip. Fille ligger nakenfis på golvet
och håller låda. Låter roligt :)

Ikväll är det träning. Inte tränat på en vecka. Fyy My!
Bara för det blir det säkert nån jävla konditionsövning.
Slår aldrig fel. Men jag är pepp på träning. Vilket inte mina knän är.
Och den där jävla tejpen bara skaver!

Nu ska jag fortsätta busa med Filip.
Kanske ska passa honom imorgon! =D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Iza

du får gärna passa honom från typ halv fem, vi ska gå på bion klockan 18.00 =)

2009-05-28 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback