Visst är livet vackert.. ehh?

För tillfället, just nu i denna stund, är jag på så jäkla dåligt humör.
Har inte gjort ett skit på jobbet idag för jag har inte haft någon ork.
Eller lust att ens vara där. But still - gotta work to make a living.
Jag har de senaste dagarna (månaden) flytt verkligheten och krupit upp i en varm famn.
Och tack för att den famnen finns. Jag gillar det. Det är precis vad jag behöver.
Alla de små saker som sägs och görs är saker jag inte fått höra på så länge.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Men det kommer väll med tiden i guess.

It´s a long shot - but i say why not?


Nu förstår säkert ni inte ens hälften av mitt pladdrande and thats fine.

Nu blir det rensning/städning av min garderob samt få ordning på torpet.
Jag är mest slut i hjärnan egentligen.
Shit, nu har jag glömt äta på hela dagen igen. Levt på redbull och vatten idag.
Hade hellre levt på redbull och vodka dock. Nä så illa är det inte.
Så det kan vara en anlednig till varför jag är slut i hjärnan och på dåligt humör.

Jag har tänt ljus här på lillebrors rum så han inte blir så sur på mig
för att jag lånar hans dator med Spotify.
Oj, det var längesen jag skrev ett såhär långt inlägg.
Hoppas ni orkar läsa min skit.

Lägger in några ord av Timbuktu himself

"Den värld ni lever i är för härlig. Men dölj erat budskap väl mina vänner
kanske nån tror att ni är fina människor
Jag är störd i hjärnan. Hatar du mig - gör det gärna


Det brinner i fickan när pengarna går, ska man vinna sin lycka på lotto, vadå?
Jag släpar och sliter, pustar och fnyser jobbar som fan,
pushar och bryter till lustarna tryter musklerna knyter,
kramp för man stampar på samma små ytor, med det samma så dyker det upp
nya hinder. Vägen är kantad av svindyra synder
.

Jag har klagat, kvidit, velat, fegat, förlorat matcher, spelat, segrat
skyndat långsamt, och passivt bakåt. För snabba steg är jag faktiskt bra på
har stulit, burit, ljugit, svurit

Men visst är livet nåt för jävla vackert?"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysis.. jag måste verkligen komma igång med "Hej hå träna på" igen.. speciellt om jag ska ha uppnått mitt mål till sommaren 2010. Men jag är inte alls sugen :( Du är så duktig och är ute och springer typ jämnt. Du anar inte så avunsjuk jag blir :( Ååååååh, hjälp mig?!

<3

Postat av: hanna

Om jag är frisk då så klart att jag kommer. Dock inte så sugen på att träna utomhus i sånt här pisseväder faktiskt :(

2009-11-19 @ 09:56:05
URL: http://typiskthanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback