Drag me to laughter

Vad ni än gör, kära vänner, så se inte Drag Me To Hell.
Jag är livrädd för skräckisar. Men denna satt vi och skrattade till
ibland. Nä, inge vidare bra den där.

Jag är mest trött idag. Har väll sina reasons men what the heck.
Man lever bara en gång!

Jobb 12-18 idag sen iväg på möte med Veberöds AIF.
Det är skönt att ha alla korten på bordet med mina tränare.
Har sagt till dom redan från början hur jag tänker och känner.
Att gå bakom ryggen på sin klubb och va och träna
med andra klubbar utan att säga till tycker jag är dålig stil.
Inte för att jag tror någon gör det. Men ville mest ha det sagt! :)


Kommentarer
Postat av: pillan

haha vadå. slutet är väl bra haaha

2009-11-05 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback