Gästblogg

Elin här, My sa att jag fick gästblogga här när jag kände för det eftersom jag har lagt ner båda mina bloggar.
Och idag är en sån dag, jag bara deppar ihop totalt, sitter här och tårarna brinner
bakom ögonlocken. en sån dag innebär att jag bara vill gå och gräva ner mig, byta mitt liv mot någon annans. jag tvekar om allt, känner mig allmänt värdelös. vill bo hemma tills jag fyllt 30. mest för
bekvämlighetens skull då. slippa oroa sig. jag hatar mig själv för att det blir såhär ibland, jag vill bara allt och inget. en sån här dag tvekar jag om allt, ska jag flytta? vill jag bli polis? vad ska jag göra?
om jag bara det visste.

JAG HAR DET! JAG GÅR I IDE OCH SEN SER VI VAD SOM HAR HÄNT OM 6 MÅNADER? JA!
LET'S DO THAT!




You're words can't stop me from wondering.
Was it all just rubbish?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback