Gnällspik!

Igår var det match mot Sjöbo på konstgräset i Dalby.
Jag orkar icke skriva om det eftersom jag låg bredvid planen
i stort sett hela matchen. Så jag hänvisar till
Hille som garanterat kommer
skriva ett matchreferat när hon har tid.
I alla fall efter 20-25 spelade i första halvlek smäller jag ihop med en
och blir lindad och ligger därefter med tryck resten av matchen.

Idag är det ingen fara med knäet och jag hade säkert kunna springa en runda idag.
Men har satans ont i ljumsken så då förbjöd kära pappa mig att springa.

Efter matchen igår blev det tacomys, bus, gos, film och godis. :)
Nu sitter jag här och ska försöka skriva ett CV eftersom deadline
är idag enligt Tina.

Sen blir det lussebak.. Åhh vad jag kommer få ont i magen av degen!

Ha en skön söndag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback