Here you come again..

Sprungit 2 varv på slingan idag och jag har fått tillåtelse
att hoppa över löpträningen med laget idag. Gött.
Så nu ska jag väll ägna resten av dagen att få ordning på mina saker
här hemma. Grejer överallt och då skojar jag inte.

Och jag gjorde något jag inte skulle ha gjort nyss.
Fan Fan Fan Fan.
Fy My och allt vad det heter.

Here you come again just when I've begun to get myself together
You waltz right in the door just like you've done before
And wrap my heart 'round your little finger
Here you come again just when I'm about to make it work without you
all you gotta do is smile that smile.


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

ibland får man göra saker som är dumt:P inte för att jag vet vad det var:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback