Klädproblem? Jag? Nädå!

Nu har jag hållt på att städa, tvätta, fixat, donat sen kl 9 imorse.
Hämtat paket med en klänning i har jag också gjort.

Och jag insåg nyss hur många klädesplagg jag har som jag inte
ens använt. Så det får verkligen bli shoppingförbud nu. Eller hur Fina?
Ni vet att man ofta har problemet att man inte vet vad man ska ha på sig
för att man är trött på sina kläder.
Nu är det lite omvänt för mig. Jag har 3-4 klänningar som fortf väntar på att
få visas upp. Men jag kan inte välja vilken jag ska ha först.
Och sen har jag en klänning jag bara använt en gång - uppe i sthlm så
dom enda som egentligen sett mig i den är Tina och Hanna. Haha

Nä. Nu ska jag få lite mat i mig så att inte humöret gör en djupdykning som igår.
Sen när pappa kommer hem blir det systemet och sen fixa vardagsrummet
som för tillfället ser ut som ett bombnedslag av farmor och farfars möbler mm.


Kommentarer
Postat av: pappa

"kläderna skall väl bara hänga till sig

ett tag!!!!!!"

2009-11-19 @ 14:35:05
Postat av: Vina

Nu är det shoppingförbud på riktigt!! annars är det synd om våra klänningar som hänger i garderoben. På mina sitter fortfarande prislapparna kvar haha!

2009-11-19 @ 16:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback