The party dont stop

Har äntligen fixat tid hos Josse att fixa håret!
Måndag it is. Då får vi se vad vi hittar på.
Börjar tröttna på mitt ljusa nu faktiskt.
Fast jag gillar det ändå. Kluven? Vem? Jag?

Nä dags att fixa lite här hemma och sen jobb 12-18.
Jobb imorgon 7-15 sen kommer det hit lite tjejer.
Dock inte alla vilket jag tycker är tråkigt.
Men om en vecka är vi i Stockholm hos Tina!

Och det där med packning. Fått order om att endast ha med
TVÅ PAR (!?) skor. Ett par jag åker i och ett par heels. Jisses.
Män är inte kloka. Dom förstår sig inte på det här med tjejer och skor.
Eller tjejer och klänningar heller för den delen.
Men jag får väll försöka fundera ut outfits redan nu till alla dagarna.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Natti

Nä killar förstår inte mycket alltså;)

2009-11-20 @ 11:22:20
Postat av: Annellisaa

hahaha en utmaning att bara ta två par skor:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback