Full idag - Full imorgon

Imorse efter frukost knatade jag iväg till Iza och Jimmy
för att låna Fille lite. Sen mötte jag upp Fina och Mira.
Så jag har spenderat största delen av dagen hos Fina!
Det bjöds på kycklingpaj också. Smaskens.

Nu håller jag på att städa lite här hemma.
Fina ska sova hos mig inatt. Ihh övernattning.
Saknas bara en NattiPlutt också!

Snart dags att korka upp känner jag. Lovely.
Sen kommer Fina och Malle hit
sen blir det nog malmö för hela slanten.

"full idag, full imorgon, full varenda jävla dag"
haha Fest imorgon också.


Jag, Hinken, Pungen förra helgen.


Kommentarer
Postat av: Jenpa

Super fin klänning!! är den från topshop? Ha en underbar helg gumman :)

2009-10-02 @ 16:55:33
Postat av: Finan

Så fin klänning, den måste du ha idag ju! wohoo fest hela helgen :) ses snart babe <3

2009-10-02 @ 17:30:47
Postat av: Emma

Hoppas ni får det roligt :)

2009-10-02 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback