Its all about the shoes

Mycket riktigt fick jag duktigt med skäll för mina skor jag springer i.
Sprang på en kille som jobbat på Puma innan och det första
han sa när vi träffades nästa gång va "Alltså, My. Det håller inte
att springa i dom skorna, gamla grusskor?"
Så jag fick mig en lektion i vad jag ska ha för skor. Och fick lära mig om
pronera, gummi, gas osv osv osv. En hel vetenskap ju! 
Så på torsdag tar jag med mig min kära pappa och köper ett par
killerdojs så kanske jag kan slå min tid på rundan igen?
För det sitter ju skorna har jag hört..

Men fram till dess så får mina gamla sunkiga grusskor duga.
Ska springa min runda efter jobb idag. Och det lär vara mörkt då.
Pannlampa och reflexväst. Det är grejer det!


Kommentarer
Postat av: Lillan

utan mig hade du inte haft dina kära grusskor! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback