Happy My

You're damned, How could I ever want you for my man?
I've lost you now, so why do I care?
And you're evil, oh yes you are.


Konstigt vad humöret kan skifta va?
Mår toppen nu men mår fortf lite illa.
Men det försvinner nog under kvällen när jag träffar kära vänner.

Imorgon är det jobb 07-11 och sen direkt iväg på match.
Min tränare ringde igår och frågade hur jag mådde och undrade
om jag ville ställa upp att sitta på bänken i a-laget.
Jag ställer alltid upp. Lär mig mer av att sitta 90 min på bänken
än att spela 90 min med u-laget känns det som just nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och invänta Gumpens samtal.

Happy-My is back!!


Kommentarer
Postat av: mams

gott att höra att "happy-my" är tillbaka! älskar dej min lilla my! kram mams

2009-09-19 @ 17:37:38
Postat av: Nenne!

Underbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback