ex hit och ex dit

Jag skrev nyss ett inlägg där jag öppnade mig totalt.
Men det är nog inget jag ska publicera, inte nu.

Men kan säga en sak. Killkompisar är oftast ärliga och nu 4 år senare
är mitt andra odrägliga ex ärlig mot mig och säger varför han gjorde
som han gjorde mot mig när vi gjorde slut. Jag va 17 år och totalt knäckt.
Han träffade nya tjejer direkt när vi gjorde slut.
Han ville bara såra mig va hans svar.
Undra om Henrik vill såra mig också. Det tror jag iof sig inte.
Mitt andra ex trodde att han kanske inte kan vara ensam.
Vissa personer är sånna helt enkelt.
Nu är jag snart 22 och totalt knäckt.
Men hey, jag överlevde när jag va 17. Då överlever jag detta också.

Nä, mycket om ex nu. Kanske kan jag och mitt ex vara vänner om 4 år
som jag först nu kan med mitt andra ex.

Tjoho vad invecklat.

Moa kommer till mig om några timmar. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback