Stop.

Jag tror inte jag ska blogga på ett tag.
Det har jag sagt förut. Men nä.
Jag tror inte ni vill läsa om mina deppiga tankar.
Mitt deppiga liv. För det är inte mycket glädje i det just nu.

Satt och stortjöt i en halvtimme i mammas famn innan.
Moa har varit här hela dagen också. Ingen Thailandsbokning.
Vi kom på att vi skulle prata med våra chefer först kanske.
Mya och Mo i ett nötskal.
Men antagligen imorgon.

Så, ta hand om er så hörs vi kanske snart igen.
Kanske i en ny blogg. Vem vet.


LilleFille några timmar gammal får avlsuta detta.
Min solstråle i allt det mörka just nu.

Kommentarer
Postat av: Fina

Jag kommer sakna bloggen :( som jag ska krama om dig när jag kommer hem! Kärlek <3

2009-09-21 @ 21:15:52
Postat av: Nenne.!

Jag kommer med sakna bloggen!

Postat av: Anonym

My! Skaffa en ny blogg, men bra och roliga tankar! För det går mot ljusare tider! Vet att allt är jobbigt, men det kommer bli bättre!

Och ja, det är Mya och Mo i ett nötskal:)

Puss på dig

2009-09-21 @ 23:56:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ranki
Postat av: Marre

Tänker på dig gumman!!! Puss puss!

2009-09-22 @ 06:43:28
Postat av: Emma K

Men My, vi vill läsa ALLA dina tankar. Din blogg är den jag följer bäst, kanske för att den blir uppdaterad såå ofta, och det är bra. Undrar vad jag ska läsa nu då...? Kram

2009-09-22 @ 07:59:21
Postat av: Natti

Jag kommer verkligen att sakna din blogg myssel=) Vi ses på fredag<3

2009-09-23 @ 08:49:00
Postat av: Annellisaa

snyft

2009-09-25 @ 19:48:59
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback