Idiotkunder!!

Ibland undrar man hur folk är funtade i hjärnan.
Här kommer in en kund och ska tvätta sin bil i självtvätten.
Han frågar hur mycket det kostar och hur länge en polett varar.
"en polett kostar 20 kr och vara ca 3 minut"
Okej, kunden köper två poletter för att sedan komma in igen
och skrika på mig.. !?
Kund -"Hur i helvete kan Du sälja sånt skit, det varar ju för fan inte alls länge"
Jag - "Det är tyvärr inte jag som bestämt hur länge de ska vara"
Kund -"Vill Du att folk ska tvätta här eller?"
Jag - "Tyvärr kan jag inte ändra på tiden.."
Kund - " I Tomelilla får man tvätta i 12 minuter"

då tänkte jag bara - Ja, men åk då tillbaka till Tomelilla och stanna där!
Om han nu tyckte det va så dåligt, reagerade han inte när jag från första
början sa "20 kronor för 3½ minut"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback