A kick in the ass

Maten för dagen stod kära mamma för. Tack igen mamsen lilla!
Imorgon blir det lite svårare med mat. 
Ska in till Päris i Lund med tjejerna - dom ska ha SUSHIKVÄLL!
Örrk säger jag.

Jag har äntligen fått prata med J. Babe ringde mig innan.
Och jag blev så glad att han nog kunde se mitt leende genom telefonen.

Every time you call me, I wont lie
I still get the goose-bumps I felt the first time

Baby you know that I miss you
I wanna get with you tonight but I cant
And that's the issue. Boy you know I miss you.
I just wanna kiss you but I can't right now
so baby kiss me through the phone

Resten av kvällen idag blir lugn, sansad och med ett glas vin
som sällskap. Lugn och ro.

Träning imorgon 10.30-13.00. PEPP!
Nu jävlar i det ska denna kvinna komma igång igen!
Dock är det på grus imorgon så jag hade lika bra
kunnat stanna hemma om jag inte redan bestämt mig för att
få ordning på denna kropp. En spark i röven är det enda som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback