Tråk-dag!

Usch. Detta har nog varit den tråkigaste dagen på länge.
Kunde lika bra jobbat idag också känns det som.
Det enda roliga jag gjort är att busa med Fille.
Sjöng lite "Lips" med Lillan - hon fick pisk så in i.
En runda "Scene It" blev det också - hon fick pisk så in i.
Kanske till och med så att jag är bättre än J när han kommer hem.

Och en enda vettig sak - städat köket lite. Pappa blev glad iaf.
Ätit är väll också vettigt - Tack mamsen.

Jag har börjat läsa min bok jag fick i julklapp - Ego Woman av Gynning.
Den verkar helt okej men jag fastnar inte riktigt. Inte som i Ego Girl iaf.

Jag ska pallra mig upp typ halv 8 imorgon för att väcka lilla Majsan.
Kanske ska vara snäll att fixa frulle till henne? Får se vad jag orkar.
Annars blir det bara till o tända lampan och dra upp rullgardinen. höhö.
Pappa väckning på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback