I like the feel of your name on my lips

Don't know much about your life. Don't know much about your world.
But don't want to be alone tonight on this planet they call earth.
You don't know about my past and I don't have a future figured out.

But what do you say to taking chances? What do you say to jumping off the edge?
Never knowing if there's solid ground below or a hand to hold.
And maybe you could take me in somewhere underneath your skin.
There’s nothing like love to pull you up. When you’re laying down on the floor there.
Talk to me like lovers do. Walk with me like lovers do
Like lovers do.

---

Usch vad jag tänker mycket just ikväll. Vet att det är gaska onödigt att tänka så mycket
eftersom jag vet. Jag vet ju hur allt är och var jag står.
 Huvudvärk och ett glas vin
i ett försök att bota den. Blev ingen Sushikväll för min del.
Inget roligt sällskap när jag är grinig.
Och jag saknar J alldeles för mycket och vill bara att tiden ska gå snabbt!
Dessa dagarna har känts som en hel evighet nästan.

Får bli en kopp te istället för vin nu. Chai-tjosan som jag kallar det.
J skrattade åt mig när jag kallade det så.

Jobb 7-12 imorgon. BALL!
Vilket innebär att jag måste gå upp svintidigt för att GÅ till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback